Türk Telekom İlişkilerinde Danışmanlık Servisleri
Türk Telekom İlişkilerinde Danışmanlık Servisleri

Türk Telekom İlişkilerinde Danışmanlık Servisi, müşterilerimizin Telekom ihtiyaçlarında, en doğru çözümü önerme ve bu çözümleri müşterilerimizin yerine gerçekleştirme çalışmalarından oluşur.

Bu konuda hizmetlerimiz genel olarak 4 ana başlık altında toplanmıştır:

  • Teknik Servis Danışmanlığı; Müşterilerimizin ADSL ve/veya xDSL - ATM - Frame Relay - Internet - ISDN BA (Basic Access) ve MSN Alt Grup Telefon Numaraları - ISDN PA (Primary Access) - Kiralık Devreler - Leased Line Metro Ethernet - TTVPN - STM-1 ve STM-4 SDH Sistemleri - Çağrı merkezi hatları (444 ve 800 ile başlayan hatlar) ihtiyaçlarında, kendilerine en uygun olan uygulama tesbit edilir. Ayrıca müşterilerimizin istekleri doğrultusunda çözümler üretilir ve yapılacak çalışmalar fiyatlandırılarak kendilerine teklif sunulur.
  • Başvuru İşlemleri ve Kurulum Takibi; müşterilerimizin isteğine göre, Türk Telekom ile müşteri arasında kurulacak data hatlarının Türk Telekom tarafında takip işlemleri, hattın kurulum ve çalıştırma işlemleri takip edilmektedir.
  • Data Hattı Testi; müşterimizin Türk Telekom ile arasındaki data hattı uçtan uca test edilmektedir.
  • Hat Problemi Sorunlarını Giderme ve İşlemlerinin Takibi; müşterilerimizin mevcut hatlarında arızanın oluşması halinde, arızanın giderilmesi için yapılması gereken işlemleri müşterimizin adına gerçekleştiriyoruz. Arıza öncelikle Türk Telekom’a bildirilir, hattın arızası giderilene kadar teknik ve idari işlemler takip edilir.


Facebook Linkedin